DRODZY KLIENCI!
W trosce o Waszą satysfakcję z zakupu świec Decor przygotowaliśmy zestaw kilku ważnych informacji, które z pewnością ułatwią proces składania zamówień oraz pomogą zrozumieć poszczególne etapy ich realizacji. Zapraszamy do zapoznania się z nimi!
W tej sekcji będziemy również podawać bieżące informacje dotyczące zmian w Regulaminie bądź w procesie realizacji zamówień.
- CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Przygotowanie Waszych zamówień i ich realizacja trwa najczęściej od 3 do 8 dni roboczych (dni robocze: pn.-pt. z wyłączeniem weekendów, świąt oraz dni, w których nasza firma nie pracuje). Oznacza to, że do realizacji danego zamówienia podchodzimy nie wcześniej niż 3 dnia roboczego liczonego od dnia następnego po dniu złożenia lub opłacenia zamówienia (w przypadku zamówień indywidualnych, gdzie na podstawie wcześniejszych ustaleń przesyłamy projekt grafiki, termin ten liczony jest od dnia akceptacji projektu). Część produktów oznaczona jest innym czasem realizacji. Informacja o długości trwania procesu wykonania danych świec znajduje się przy każdym produkcie. Czas realizacji zamówienia nie oznacza czasu otrzymania produktu. Najpóźniej 8. dnia roboczego przekazujemy gotowy produkt do wysyłki. Jednocześnie nie odpowiadamy za wszelkie opóźnienia po stronie przewoźników. Informujemy również, iż zgodnie z Regulaminem w szczególnych przypadkach (bardzo duża ilość zamówień, braki magazynowe, skomplikowany kształt zamówienia, zamówienie złożone z dużej ilości świec) czas realizacji danego zamówienia może wydłużyć się do 21 dni roboczych. O wszelkich opóźnieniach informujemy indywidualnie.
- CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU
Nasze świece są oryginalnym i unikatowym produktem; stanowią wyjątkowy element wystroju wnętrza oraz idealny pomysł na prezent. Wszystkie świece wykonywane i zdobione są ręcznie. Każdy etap realizacji danego zamówienia rozpoczyna się od przygotowania grafiki, poprzez transfer i wtopienie jej w świecę, ubranie w folię celofanową ze wstążką i bezpieczne zapakowanie do kartonu wysyłkowego.
- FORMY WYSYŁEK I RODZAJE PŁATNOŚCI
Złożone zamówienie mogą Państwo opłacić wygodnie za pomocą operatora płatności (Przelewy24), przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze. Płatność za pobraniem dotyczy tylko świec dekoracyjnych, NIEPERSONALIZOWANYCH. Wszystkie zmiany i informacje nanoszone na świece według indywidualnej specyfikacji Klienta wykluczają możliwość realizacji wysyłki za pobraniem.
PRZESYŁKI POBRANIOWE ZOSTAŁY ZAWIESZONE DO ODWOŁANIA!
Wszystkie informacje o rodzajach i kosztach wysyłek znajdą Państwo w stopce naszej strony w działach: PŁATNOŚCI i KOSZTY DOSTAWY.
- ZWROTY I REKLAMACJE
Zgodnie z Prawem Konsumenta każdy Klient ma prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Na naszej stronie znajdziecie Państwo intuicyjny formularz pomocny w kwestii złożenia takiego oświadczenia lub reklamacji. Zwrotom nie podlegają świece personalizowane, wykonane według indywidualnej specyfikacji Klienta.
Nasza firma zobligowana jest do wykonania i dostarczenia świec zgodnie z wytycznymi zawartymi w zamówieniu, bez wad fizycznych. W przypadku stwierdzenia nieścisłości lub uszkodzenia produktu mają Państwo możliwość złożenia reklamacji, np. poprzez formularz dostępny na naszej stronie. Zawsze staramy się podchodzić do każdej sytuacji w sposób indywidualny, proponując jednocześnie satysfakcjonujące rozwiązanie, gdyż Wasze zadowolenie jest dla nas najistotniejsze! Za wszelkie niedogodności przepraszamy.